سوهان بدون قند ساعدی نیا – 450 گرم

549,000 تومان

450 گرمی

۱۸ × ۴  سانتی‌متر

بسته بندی: فلزی

انقضا: 4 ماه

کره حیوانی، زرده تخم مرغ، گلاب، ایزومالت، خلال بادام، پسته، پودر جوانه گندم، زعفران، هل، آرد گندم، اینولین

نگهداری در جای خشک و خنک

برند معروف محمد ساعدی نیا

توضیحات

450 گرمی

۱۸ × ۴  سانتی‌متر

بسته بندی: فلزی

انقضا: 4 ماه

کره حیوانی، زرده تخم مرغ، گلاب، ایزومالت، خلال بادام، پسته، پودر جوانه گندم، زعفران، هل، آرد گندم، اینولین

نگهداری در جای خشک و خنک

برند معروف محمد ساعدی نیا

 

«سوهان گرد» یا«سوهان گل» اصیل ترین و رایج ترین شکل سوهان هست. این سوهان با ترکیب پسته و خلال بادامی که روی آن کوبیده شده است به نوعی عمومی ترین شکل پخت و عرضه سوهان می باشد. تصویر غالب و رایجی که عموم مردم از شکل نمادین سوهان دارند، همین سوهان گل می باشد که از گذشته هر مسافری که از شهر قم عبور می کرده است این شیرینی را به عنوان اصیل ترین سوغات این شهر با خود به یادگار می برده است. ترکیب جذاب و دلنشین عطر هل و طعم زعفران و کره حیوانی و پسته را در این سوهان می توانید به وضوح حس کنید و لذت ببرید.

«گروه غذایی محمد ساعدی نیا» یکی از واحد های نمونه صنایع غذایی کشور محسوب می شود که توانسته است در مرحله جدیدی از فعالیت های خود پس از سالها کار علمی پژوهشی و پزشکی به فرمول تولید سوهان گل بدون شکر با استفاده از ایزومالت و اینولین (جز قندهای طبیعی دیر جذب) و با حفظ کیفیت و طعم اصیل سوهان دست یابد. ایزومالت در بدن به طور کلی غیر قابل جذب بوده (این ویژگی استفاده از آن را برای افرادی که به دنبال کنترل سطح قند خون هستند یا دارای دیابت می باشند، مناسب می کند) و اینولین به واسطه کند کردن روند هضم، این اجازه را می دهد تا قند به آرامی و بدون افزایش ناگهانی به خون وارد شود(این ویژگی باعث می شود افزایش قند خون به طور طبیعی انجام شده و به نحوی سطح آن مدیریت شود)، این شیرین کننده ها نه تنها به کنترل سطح قند خون کمک می کنند بلکه کمترین مقدار کالری و خواص غذایی مفید را نیز دارند. این محصول با حذف شکر و البته حفظ طعم اصیل سوهان می تواند بهترین گزینه برای هدیه و سوغات به کسانی باشد که تصمیم گرفته اند از مصرف شکر پرهیز کنند.

این محصول می تواند جزو تنقلات سالم و پرانرژی با ارزش غذایی بالا باشد که یک روز متفاوت وخاطره انگیز را برای شما فراهم کند. طعم اصیل این مدل از سوهان آنچنان پرطرفدار هست که می توانید با خیال راحت به دوستان و آشنایانی که از مصرف شکر معذور هستند هدیه و سوغات دهید.سوهان گل بدون شکر در جعبه های روبان زده و مقوایی دایره ای شکل تولید شده است.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوهان بدون قند ساعدی نیا – 450 گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *