حاجی بادام حاج خلیفه علی رهبر

115,000 تومان

وزن: 565 گرم

ابعاد به میلیمتر: 75 × 120 × 200

نوع بسته بندی: مقوائی

شرایط نگهداری: جای خشک و خنک 

تاریخ انقضاء : دو ماه پس از تولید

ترکیبات محصول: مغز بادام، تخم مرغ، جوز، آرد نخود، شکر و هل 

فقط 1 عدد در انبار موجود است

توضیحات

وزن: 565 گرم

ترکیبات محصول: مغز بادام، تخم مرغ، جوز، آرد نخود، شکر و هل 

 

شیرینی حاجی بادام از جمله شیرینی‌های مخصوص شهر یزد است که شما می‌توانید به عنوان سوغات هم برای اطرافیان خود تهیه کنید.

داخل این شیرینی پوک است و هیچ وقت دل شما را نمی‌زندامکان ندارد که کسی به یزد سفر کند و برای خود انواع مختلف از شیرینی سنتی یزد را نخرد.

مسلما شیرینی که با مغزیجاتی مثل بادام درست شود، خیلی بهتر از قند خالص خواهد بود. اگر به سلامت خود و خانواده خود اهمیت می‌دهید، سعی کنید که به جای قند و شکر شیرینی‌های طبیعی و مفیدتر را جایگزین نمایید. همچنین بسیاری از شیرینی‌ها هم مثل همین حاجی بادام وجود دارند که باعث می‌شوند بدنی قوی و سالم داشته باشید.

در صورتی که کودک شما مغزهایی مثل بادام را دوست ندارد، می‌توانید با خرید شیرینی‌هایی حاوی این مواد علاقه او را نسبت به طعم آن‌ها بیشتر کنید.

این شیرینی به دلیل دارا بودن جوز هندی و آرد نخودچی و آرد بادام ارزش خوراکی بالایی دارد. جوز هندی، تسکین دهندهٔ دردهای مفصلی و روماتیسمی است.

 

در سال 1295 هجری شمسی مطابق با سال 1916 میلادی، بنگاه شیرینی سازی حاج خلیفه علی رهبر و شرکاء در یزد شروع به فعالیت کرد. این استاد بزرگ ( خلیفه ) با استفاده از تخصص و تبحر خود و بکار بردن مرغوب ترین مواد اولیه طبیعی موفق شد با تولید انواع شیرینیجات با کیفیتی بی نظیر، عنوان پدر صنعت شیرینی اصیل یزد را از جانب شهروندان محترم یزدی کسب کند.

در شهر یزد شیرینی سازان دیگری نیز با تقلید از این نام و یا پیشوند کلمه حاج خلیفه، محصولات خود را عرضه می کنند که خریداران محترم بایستی به نام کامل این شرکت تحت عنوان بنگاه شیرینی سازی حاج خلیفه علی رهبر و شرکاء توجه داشته باشند .

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حاجی بادام حاج خلیفه علی رهبر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *