آبنبات میوه ای شیری ایبون – 700 گرم

300,000 تومان

برند: ibon

وزن: 700 گرم

بسته بندی اورجینال

تولید: ترکیه

طعم : موز، طالبی، هلو، توت فرنگی

مناسب برای پذیرایی و تولدها و دورهمی ها

توضیحات

برند: ibon

وزن: 700 گرم

بسته بندی اورجینال

تولید: ترکیه

طعم : موز، طالبی، هلو، توت فرنگی

مناسب برای پذیرایی و تولدها و دورهمی ها

 

آبنبات میوه ای ایبون ibon طعمی و عطری تازه از صنعت تنقلات ترکیه است که ویژگی های جالب توجهی دارد. این محصول بافت و طعم آشنای آبنبات را دارد که سفتی آن به اندازه است و با سرعت مناسبی در دهان آب می شود. به این طعم آشنا، مزه های جالب دیگری نیز اضافه شده است که در ترکیب با آبنبات، نتیجه بسیار جالب و هیجان انگیزی داشته اند. طعم اصلی این آبنبات های ظریف، موز و طالبی و هلو و توتفرنگی است. هریک از این چهار طعم کاملا مختلف و متفاوت، نسخه جدید و هیجان انگیزی از آبنبات  را به وجود آورده اند که هم تازگی دارد و هم بسیار خوشمزه و خوش آیند است. این محصول مغز کرمی و نرمی دارد که رایحه میوه  را در خود دارد و لذت خوردن آن را دو چندان می کند و در تضاد با بافت تُرد آبنبات حس خوش آیندی را پدید می آورد.

ویژگی های آبنبات میوه ای مغزدار ایبون ibon

این محصول از کیفیت برتر غالب تولیدات برندهای صاحب نام ترکیه برخوردار است و تمایز آن با یک بار امتحان کاملا حس می شود. مواد اولیه بسیار با کیفیتی در تهیه این آبنبات خاص و دلپذیر استفاده شده اند. این محصول از دو بخش آبنبات و مغز آن تشکیل شده است. آبنبات تُرد و لطیف و مغز نرم و خوشمزه آبنبات ایبون

ارزش غذایی محصول در هر 100 گرم به این صورت عنوان شده است:

انرژی 419 کیلوکالری

چربی 7 گرم شامل 5 گرم چربی اشباع

کربوهیدرات 88 گرم

قند 60 گرم

پروتئین 1 گرم

نمک 0.4 گرم

 

درباره مصرف آبنبات زنجبیلی مغزدار ایبون ibon

این آبنبات تازگی خاصی دارد و مصرف آن در ساعات مختلف روز می تواند لذت بخش و هیجان انگیز باشد. این محصول می تواند تنوعی در طعم هایی که در طی روز تجربه می کنیم بوجود آورد و نیز طعم دهان را عوض کند. هریک از طعم های میوه ای آبنبات های ایبون حس و حالی متفاوت و دلنشین دارند که در طی می توانند ایجاد کننده مزه های زیبای گوناگون باشند. این طعم های شیرین و پر حس و حال در کنار نوشیدنی هایی چون چای نیز نتیجه بسیار رضایت بخشی دارند و به دوست داران این نوشیدنی ها توصیه می شوند.

 

درباره برند ایبون ibon :

برند ایبون انواع محصولات از جمله آبنبات، تافی و میلک شیک های مختلف را تولید می کند. ارائه دهنده این برند شرکت الوان Elvan کشور ترکیه است که چندین برند دیگر در زمینه تنقلات نیز دارد و از فعال ترین تولید کنندگان این صنعت پررونق ترکیه به شمار می رود.­ موسسان شرکت الوان در شهر استانبول مغازه شیرینی فروشی داشتند و در دهه 50 میلادی به فکر گسترش فعالیت خود افتادند. این شرکت شش کارخانه در ترکیه و 2 کارخانه خارج از این کشور دارد که 3000 نفر در آن ها مشغول به فعالیت هستند. محصولات این شرکت به 100 کشور در 5 قاره جهان صادر می شوند و از این نظر پنجمین صادر کننده بزرگ ترکیه در زمینه تنقلات و شیرینی جات است. آبنبات زنجبیلی مغزدار ایبون ibon نمونه کیفیت و نوآوری این تولید کننده موفق ترکیه است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آبنبات میوه ای شیری ایبون – 700 گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *