باقلوا مثلثی با قیماق دو عدد

260,000 تومان

دو عدد باقلوا مثلثی بزرگ

مواد میانی: مغز گردو ، سرشیر 

شهد شیر و عسل

بسیار لذیذ و خوشمزه

مناسب برای میهمانی ها و پذیرایی

میان وعده ای بسیار سالم و مقوی

بسته بندی مناسب

 

مغزیجات

مغز پسته
50,000 تومان

توضیحات

دو عدد باقلوا مثلثی بزرگ

مواد میانی: مغز گردو ، سرشیر 

شهد شیر و عسل

بسیار لذیذ و خوشمزه

مناسب برای میهمانی ها و پذیرایی

میان وعده ای بسیار سالم و مقوی

بسته بندی مناسب

 

باقلوا یکی از دسر های معروف دوره عثمانی است که با پسته تازه و گردو و مغزیجات درست می شود. باقلوا استانبولی در کشور ترکیه محبوبیت بسیاری در بین مردمان و همچنین گردشگران دارد.

باقلوا استانبولی علی کیپا آنچنان لذیذ و خوش طعم و عطر می باشد که گویی از خود بهشت آمده است. لایه های بسیار نازک خمیر که ترد و طلایی شده اند و همچنین شهد شیر و عسل که داخل لایه ها جا خوش کرده و تکه های پسته و گردو که زیر دندان می آیند چنان ضیافتی را در دهان شما راه می اندازند که امکان ندارد چنین تجربه ی دلنشینی را از یاد ببرید.

باقلوا استانبولی علی کیپا اولین تولید کننده ی باقلوا با شیر و عسل می باشد به همین دلیل شیرینی آن اصلا دل را نمی زند و با ذائقه ی ما ایرانی ها بسیار سازگار است. لایه های خمیری استفاده شده در باقلوا استانبولی علی کیپا بسیار بسیار نازک و زیبا می باشد که هنر دست اساتید حاذقی می باشد که سالیان سال در قاضی آنتپ ترکیه تجربه ی تولید باقلوا را داشته اند و اکنون در ایران با کارخانه ای عظیم در خدمت هم وطنان خود می باشند تا این تحفه ی با ارزش را با شما هم قسمت کنند.

قیماق ، کایماک یا سرشیر ، خامه ای می باشد که از شیر گاو یا گاومیش بدست می آید. در ترکیه کایماک جایگاهی ویژه دارد چه به عنوان صبحانه و چه در کنار باقلوا و دسرهایی چون کنافه، کاتمر و …

ترکیب باقلوا با سرشیر به شدت خوشمزه و بهشتی می شود اگر تنها یک بار امتحان کنید تجربه ای فراموش نکردنی را ساخته اید. یکی از خوشمزه ترین باقلوا ها بدون شک هاویج با قیماق (سرشیر) است.

به راستی که این یک شاهکار هنریست که همه ی حواس انسانی را نوازش می کند. گویی از خود بهشت می آید.

ظاهر زیبایش با ده ها لایه ی طلایی و نازک و ترد با فاصله ی چند میلی متر از هم پیچ و تاپ خورده ، شهد شیر و عسل ، تکه های مغز گردو، پودر پسته ی اعلا،  قیماق تازه ، بوی کره و ……

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باقلوا مثلثی با قیماق دو عدد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *