پودر هات چاکلت چوکو لاتو (تورابیکا)

340,000 تومان

پودر هات چاکلت چوکو لاتو (تورابیکا)

حاوی ۲۰ ساشه ۳۰ گرمی

تولید کشور اندونزی

Choco Latto

توضیحات

هات چاکلت یا همان شکلات داغ نوشیدنی بسیار محبوبی در سراسر دنیا به شمار می رود سر منشا این نوشیدنی مشهور به ایتالیا بر می گردد.  در کشور ما نیز طرفداران بسیار زیادی دارد در کافه ها یا در خانه و جلسات و مهمانی ها و دورهمی ها گزینه ی بسیار خوبی می باشد به خصوص در روزهای سرد سال، هات چاکلت گرمای وجودتان را چندین برابر می کند.

همانطور که اغلب تجربه کرده اید هات چاکلت در کافی شاپ ها با غلظتهای متفاوتی ارائه می شوند اما برند مشهور تورابیکا با بهترین نوع ترکیبی از کاکائو و شکلات و خامه به فرمول استاندارد هات چاکلت ایتالیایی رسیده است بنابراین با خیال راحت و همچنین با قیمتی خیلی کمتر از کافی شاپ می توان این نوشیدنی خاص را در هر جا و هر لحظه نوش جان کرد.

 

150 لیتر آب با دمای 80 درجه را داخل فنجان ریخته و با محتویات یک ساشه هات چاکلت تورابیکا مخلوط می کنیم و به همین سادگی هات چاکلت ما با بو و مزه ی قوی از کاکائو و شکلات و لبریز از کف شیر، آماده ی نوشیدن است.

 

هر یک بسته چوکولاتو حاوی 20 ساشه ی 30 گرمی می باشد. وزن بسته 600 گرم با بسته بندی 650 گرم می باشد. این محصول اورجینال ساخت کشور اندونزی می باشد.

 

مواد تشکیل دهنده: پودر کاکائو، شکلات تلخ، شکر، خامه غیرلبنی، پودر شیر خامه ای، عصاره وانیل، نمک

 

ارزش غذایی یک ساشه 30 گرمی هات چاکلت تورابیکا:

کالری: 130

چربی: 3 گرم

پروتئین: 2 گرم

کربوهیدرات: 28 گرم

شکر: 19 گرم

سدیم: 95 میلی گرم

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر هات چاکلت چوکو لاتو (تورابیکا)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *